umawianie online
serwis e-rezerwacje
zarezerwuj wizytę elektronicznie
System elektronicznych rezerwacji wizyt w urzędzie
e-Rezerwacje FINN, to system i serwis przygotowany z myślą o Urzędach, które w trosce o bezpieczeństwo swoich klientów, chcą umożliwić rezerwację wizyt w Urzędzie przez Internet.
UMAWIANIE WIZYT PRZEZ INTERNET - JAK TO DZIAŁA?
Klient – prosta i czytelna obsługa:
- Klient uruchamia stronę internetową dedykowaną dla danego urzędu, na której „widzi” wydziały/stanowiska, które udostępniają opcję wizyty w urzędzie oraz możliwe do umówienia godziny.
- Dokonuje wyboru interesującej go sprawy i wskazuje datę i godzinę, na którą chce się umówić.
- Po potwierdzeniu przez Klienta wizyty otrzymuje on drogą e-mail powiadomienie o zarezerwowanym terminie.
- Usługa ta jest bezpłatna dla Klientów.
Pracownik urzędu:
- Do zarządzania rezerwacjami pracownicy urzędu, mają udostępniony moduł administracyjny Programu FINN, który umożliwia m.in. wskazanie jakie wydziały, w jakich godzinach udostępniają wizyty.
- Każda zarezerwowana wizyta jest zarejestrowana w rejestrze kalendarzy, dodatkowo pracownik urzędu, odpowiedzialny za daną sprawę otrzyma e-mail o zrobionej przez Klienta rezerwacji.
- Kalendarz z rezerwacjami można udostępnić do innych programów np. do Thunderbird, Microsoft Outlook.
- Pracownik urzędu zarządza wizytami, ustalając możliwe do wykorzystania terminy i dostępne osoby.
Korzyści
- Ułatwia kontakt z Klientem,
- Poprawia sprawność załatwienia spraw w urzędzie,
- Pozwala rozłożyć równomiernie liczbę Klientów obsługiwanych w poszczególne dni,
- Daje możliwość uniknięcie kumulacji ruchu Klientów w urzędzie, a co za tym idzie polepsza bezpieczeństwo związane z zagrożeniami COVID-19 (minimalizowanie ryzyka ewentualnego rozprzestrzeniania się koronawirusa wśród Klientów i pracowników),
- Ma niskie roczne koszty utrzymania systemu,
- Brak kosztów infrastruktury własnej (model SaaS).
Skontaktuj się z nami: (42) 206 66 01 oraz (42) 206 66 07 | Dane kontaktowe