Firma

Najważniejsze informacje o LTC

Firma

O nas

Jesteśmy doświadczonym dostawcą rozwiązań dla administracji publicznej w Polsce. Istniejemy na rynku od ponad 25 lat. Specjalizujemy się w systemach zarządzania dokumentacją działających zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną oraz dostarczaniem e-usług o wysokim poziomie dojrzałości. Dbamy o stały rozwój oprogramowania z priorytetami: niezawodności, szerokiej funkcjonalności, łatwości obsługi oraz zgodności z przepisami.

Z naszych rozwiązań korzystają urzędy marszałkowskie, starostwa powiatowe, urzędy gmin oraz jednostki organizacyjne. Dokonaliśmy ponad 200 w pełni przepracowanych wdrożeń. Jesteśmy autorem między innymi platformy SEKAP, która zaspokaja potrzeby mieszkańców województwa śląskiego, związane z e-usługami.

Zgrany zespół

Naszą ambicją jest przygotowanie i konfiguracja rozwiązań w taki sposób, by spełniały oczekiwania klientów nie tylko w momencie wdrożenia, ale po dwóch, pięciu czy dziesięciu latach pracy. Pracujemy w zespołach złożonych ze specjalistów o wieloletnim doświadczeniu i uzupełniających się kompetencjach. Dlatego też podczas rozmów z Państwem przykładamy dużą wagę do szczegółów bo w nich tkwi klucz do bezproblemowej i dającej satysfakcję wieloletniej współpracy.

Otwarci na wyzwania

Rozwiązania IT zmieniają się dynamicznie. Jeśli obecnie użytkowane systemy klasy SOD/EZD nie spełniają w 100% Państwa oczekiwań, zapraszamy do kontaktu - spróbujemy odpowiedzieć pozytywnie na zgłoszone potrzeby. Chętnie opowiemy o naszym podejściu do wdrożeń oraz zaprezentujemy najlepsze rozwiązania.

Może Cię również zainteresować: