FINN SYGNALISTA

Zgłaszanie nieprawidłowości w pracy urzędu

FINN SYGNALISTA
zgłoszenia jawne i anonimowe
ochrona sygnalisty
szyfrowanie danych

INTERNETOWY SYSTEM ZGŁASZANIA I OBSŁUGI NIEPRAWIDŁOWOŚCI

Już od 17 grudnia 2021 wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące zgłaszania naruszenia prawa w zakłdach pracy, w tym w samorządach, oraz regulujące ochronę osób dokonujących zgłoszeń nieprawidłowości - Sygnalistów. Jednym z wymogów nowych przepisów jest przygotowanie się jednostek samorządowych, zatrudniających więcej niż 50 pracowników, do opracowania procedury przyjmowania i obsługi zgłoszeń, oraz prowadzenia odpowiednio zabezpieczonego rejestru. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu oraz naszych zawansowanych rozwiązaniach programistycznych i kryptograficznych, przygotowaliśmy dla samorządów narzędzie idealnie wpisujące się w nowe wymogi prawne - System FINN Sygnalista.

Dla sygnalisty:

  • intuicyjny kwestionariusz zgłoszenia,
  • możliwość załączenia plików,
  • możliwość przekazania anonimowego zgłoszenia, nie wymaga rejestrowania się i pozostawiania jakichkolwiek danych kontaktowych,
  • nadawanie indywidualnych danych dostępowych dla każdego zgłoszenia.
Dla urzędu:
  • automatyczna informacja o pojawieniu się nowego zgłoszenia,
  • automatyczne tworzenie rejestrów zgłoszeń,
  • łatwe filtrowanie i wyszukiwanie zgłoszeń,
  • nadawanie kategorii i statusów zgłoszeń,
  • możliwość rejestrowania zgłoszeń telefonicznych i osobistych),
  • zarówno zgłoszenia jak i zarządzanie zgłoszeniami realizowane są przez przeglądarkę,
  • zgodność z dyrektywą UE.

Podstawa prawna: Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.

Skontaktuj się z nami: | Dane kontaktowe

Może Cię również zainteresować: