automatycznie publikowane rejestry z EZD
e-urząd online
wykaz zamówień publicznych
Biuletyn Informacji Publicznej
Głównym celem, jaki przyświecał nam podczas pracy nad Biuletynem Informacji Publicznej była wygoda użytkowania i pragmatyzm. Wyszliśmy z założenia, że informacja, która pojawi się w systemie informatycznym raz, nie musi być duplikowana i tworzona ponownie tylko dlatego, żeby można było ją opublikować za pomocą innego systemu. Dlatego opracowaliśmy rozwiązanie, które umożliwia automatyczne publikowanie wskazanych rejestrów bezpośrednio z systemu obiegu dokumentów EZD FINN. Wszystko po to by nie angażować niepotrzebnie czasu redaktora BIP w działania, które z powodzeniem może wykonać za niego system. Dzięki temu rozwiązaniu urzędy unikają pomyłek w postaci złych dat, literówek czy błędnych plików.
Przykładamy też bardzo dużą uwagę do zgodności z prawem. Dostarczany przez nas BIP spełnia wszystkie standardy i wymogi określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w:
- Ustawie o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2014r., poz. 782),
- Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
- Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68).
Automatyzacja publikacji danych
- możliwość publikowania informacji publicznych bezpośrednio wprowadzonych do systemu zarządzania dokumentacją FINN,
- uchwały, zarządzenia, przetargi i inne informacje umieszczane automatycznie na stronie portalu dostępnego w Internecie,
- wbudowane zaawansowane rozwiązania pozwalają np. na wizualizację aktów prawnych zapisanych w popularnym formacie LAPX,
- kompleksowa obsługa Biuletynu Informacji Publicznej wraz z modułem e-Urząd zintegrowanym z systemem obiegu dokumentów FINN.
Pełna integracja BIP z Platformą e-Usług Publicznych (PeUP)
- wykorzystanie formularzy elektronicznych (np. deklaracje "śmieciowe", formularze podatkowe, i inne), rejestrowanych następnie w CRWDE ePUAP,
- śledzenie stanu sprawy dla dowolnie realizowanej sprawy (rejestrowanej elektronicznie lub tradycyjnie),
- aktualizacja kart informacyjnych w przypadku zmian prawa (np: zmiana Ustawy lub Rozporządzenia) - spoczywająca na naszych barkach
Oferujemy:
- kompleksową migrację danych z dotychczasowego serwisu BIP - z zachowaniem ciągłości publikacji informacji, bez utraty danych i modyfikacji dat wytworzenia informacji,
- usługi informatyczne związane z wdrożeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem strony BIP,
- pomoc i wiedzę na temat aspektów prawnych i organizacyjnych związanych z udostępnianiem informacji publicznych.
Brak kosztów infrastruktury
Urząd nie musi ponosić kosztów związanych z zakupem urządzeń i oprogramowania służącego do tworzenia i utrzymania BIP. Udostępniamy własną platformę serwerowo-sprzętową, dbamy o sprawność mechanizmów odpowiedzialnych za publikację biuletynu oraz zabezpieczamy dane.
Skontaktuj się z nami: (42) 206 66 01 | Dane kontaktowe