Rejestry publiczne

Transparentny urząd. Automatyczne publikowanie danych.

Rejestry publiczne
automatycznie publikowane rejestry z EZD
e-urząd online
wykaz zamówień publicznych

Biuletyn Informacji Publicznej

Głównym celem, jaki przyświecał nam podczas pracy nad Biuletynem Informacji Publicznej była wygoda użytkowania i pragmatyzm. Wyszliśmy z założenia, że informacja, która pojawi się w systemie informatycznym raz, nie musi być duplikowana i tworzona ponownie tylko dlatego, żeby można było ją opublikować za pomocą innego systemu. Dlatego opracowaliśmy rozwiązanie, które umożliwia automatyczne publikowanie wskazanych rejestrów bezpośrednio z systemu obiegu dokumentów EZD FINN. Wszystko po to by nie angażować niepotrzebnie czasu redaktora BIP w działania, które z powodzeniem może wykonać za niego system. Dzięki temu rozwiązaniu urzędy unikają pomyłek w postaci złych dat, literówek czy błędnych plików.

Przykładamy też bardzo dużą uwagę do zgodności z prawem. Dostarczany przez nas BIP spełnia wszystkie standardy i wymogi określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w:

  • Ustawie o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2014r., poz. 782),
  • Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
  • Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68).

Automatyzacja publikacji danych

  • możliwość publikowania informacji publicznych bezpośrednio wprowadzonych do systemu zarządzania dokumentacją FINN,
  • uchwały, zarządzenia, przetargi i inne informacje umieszczane automatycznie na stronie portalu dostępnego w Internecie,
  • wbudowane zaawansowane rozwiązania pozwalają np. na wizualizację aktów prawnych zapisanych w popularnym formacie LAPX,
  • kompleksowa obsługa Biuletynu Informacji Publicznej wraz z modułem e-Urząd zintegrowanym z systemem obiegu dokumentów FINN.

Pełna integracja BIP z Platformą e-Usług Publicznych (PeUP)

  • wykorzystanie formularzy elektronicznych (np. deklaracje "śmieciowe", formularze podatkowe, i inne), rejestrowanych następnie w CRWDE ePUAP,
  • śledzenie stanu sprawy dla dowolnie realizowanej sprawy (rejestrowanej elektronicznie lub tradycyjnie),
  • aktualizacja kart informacyjnych w przypadku zmian prawa (np: zmiana Ustawy lub Rozporządzenia) - spoczywająca na naszych barkach

Oferujemy:

  • kompleksową migrację danych z dotychczasowego serwisu BIP - z zachowaniem ciągłości publikacji informacji, bez utraty danych i modyfikacji dat wytworzenia informacji,
  • usługi informatyczne związane z wdrożeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem strony BIP,
  • pomoc i wiedzę na temat aspektów prawnych i organizacyjnych związanych z udostępnianiem informacji publicznych.

Brak kosztów infrastruktury

Urząd nie musi ponosić kosztów związanych z zakupem urządzeń i oprogramowania służącego do tworzenia i utrzymania BIP. Udostępniamy własną platformę serwerowo-sprzętową, dbamy o sprawność mechanizmów odpowiedzialnych za publikację biuletynu oraz zabezpieczamy dane.

Skontaktuj się z nami: (42) 206 66 01 | Dane kontaktowe

Może Cię również zainteresować: