INTERNETOWY SYSTEM ZGŁASZANIA I OBSŁUGI NIEPRAWIDŁOWOŚCI
Podstawa prawna: Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
SKRÓCONY OPIS SYSTEMU
- FINN Sygnalista to system zgłaszania nieprawidłowości oraz narzędzie do zarządzania zgłoszeniami od sygnalistów. Umożliwia przekazanie anonimowego zgłoszenia, nie wymaga od sygnalisty rejestrowania się i pozostawiania jakichkolwiek danych kontaktowych.
- FINN Sygnalista pozwala na zarządzanie zgłoszeniami i wyznaczenie osób odpowiedzialnych. Zgłoszenie trafia bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za obsługę zgłoszenia.
- Zarówno zgłoszenia jak i zarządzanie zgłoszeniami realizowane są przez przeglądarkę.
- System składa się z części dla sygnalisty i służy do zgłaszania nieprawidłowości oraz części dla osoby obsługującej zgłoszenia w urzędzie (zarządzanie, rejestracja zgłoszeń, prowadzenie korespondencji z sygnalistą, możliwość rejestrowania zgłoszeń telefonicznych i osobistych).
zgodność z Dyrektywą UE | ||
gwarantowana anonimowość | ||
szyfrowane danych |