Obsługa postępowań zamówień publicznych

System FINN e-Zamówienia Publiczne

Obsługa postępowań zamówień publicznych

System FINN e-Zamówienia Publiczne to oprogramowanie zapewniające kompleksową organizację i obsługę postępowań zamówień publicznych oraz bezpieczną komunikację w ich zakresie.

Kluczowe zagadnienia produktu:

  • Kompleksowa organizacja i obsługa postępowań zamówień publicznych

  • Składanie, wycofywanie i zmiana ofert oraz wniosków

  • Zaproszenia Wykonawców do postępowań z fakultatywną publikacją

  • Szyfrowanie dokumentów, ochrona terminem otwarcia ofert oraz wniosków

  • Dokumenty objęte tajemnicą przedsiębiorstwa oraz dane osobowe

  • Urzędowe poświadczenie przedłożenia oraz integralność dokumentów

  • Podpisywanie oraz weryfikacja podpisów kwalifikowanych

  • Obieg dokumentów, Archiwum elektroniczne, e-faktury

Skrócona charakterystyka:

  • Zgodność z PZP, Dyrektywą EU, Ustawą o informatyzacji, Ustawą o archiwach. Dostosowanie do zmian w przepisach w ramach gwarancji.
  • Szybki czas wdrożenia.
  • Ilość postępowań i użytkowników nie ma wpływu na cenę.
  • Wsparcie techniczne (Help Desk).
  • Prosty i intuicyjny interfejs użytkownika.
  • Planowanie, organizacja i pełna obsługa postępowań zamówień w trybach PZP oraz zamówień regulaminowych. Od wniosku o wszczęcie postępowania po jego zakończenie. Wsparcie funkcjonalności w zakresie części postępowań.
  • Szyfrowana, prosta w obsłudze, bezpieczna, chroniona terminem składania i terminem otwarcia komunikacja w ramach postępowań między Wykonawcami, a Zamawiającym.
  • Funkcjonalność udostępniania dokumentów dla Wykonawców.
  • Wbudowane i zautomatyzowane mechanizmy szyfrowania oraz deszyfracji przesyłek angażujące użytkownika do niezbędnego minimum.
  • Funkcjonalność analizy dziennika zdarzeń i mechanizm wykrywania zagrożeń.
  • Bezpieczne otwarcie ofert i wniosków. Ochrona przesyłek i dokumentów w zakresie tajemnicy przedsiębiorstwa oraz danych osobowych.
  • Przyznawanie dostępu Wykonawcom do postępowań na zaproszenie dla trybów z fakultatywną publikacją.
  • Przyznawanie ról i uprawnień pracownikom Zamawiającego w zakresie możliwych czynności do wykonania. Zarządzanie dostępem pracowników Zamawiającego do postępowań oraz edycji terminów zgodnie z przepisami.
  • Automatycznie generowane Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia z pieczęcią elektroniczną stanowiące dowód skutecznego dokonania komunikacji (np. złożenia oferty).
  • Wbudowane mechanizmy elektronicznego podpisywania dokumentów oraz weryfikacji podpisów zgodnie z EIDAS.
  • Dynamiczne generowanie powiadomień email dotyczących komunikacji oraz zmian w postępowaniach.
  • Integracja z Systemem Obiegu Dokumentów FINN zapewniająca zarządzanie dokumentacją oraz funkcjonalności takie jak: Archiwum, e-faktury (Integracja z Platformą Elektronicznego Fakturowania), Raporty, Integracja z ePUAP.
  • Funkcjonalności realizacji wymogów ochrony danych osobowych.
  • Zapewnienie wysokiej dostępności.
  • Pełna historia zdarzeń w Systemie dla Zamawiających i dane metryk dla Wykonawców. Metryka i historia zmian zgodna z wymogami oraz gwarancją dostępności BIP.

Może Cię również zainteresować: