Krajowy System e-Faktur (KSeF)

Krajowy System e-Faktur (KSeF)

Krajowy System e-Faktur (KSeF) to platforma do wystawiania i otrzymywania faktur drogą elektroniczną. Za pomocą aplikacji EZD FINN, która udostęnia główny system teleinformatyczny urzędu lub jednostki organizacyjnej, możliwy będzie:

  • Obieg i opis faktur elektronicznych, rejestrowanych w systemie bezpośrednio i automatycznie w centralnym rejestrze korespondencji przychodzącej.
  • Wizualizacja faktur ustrukturyzowanych przyjmujących format XML zgodny ze strukturą logiczną e-Faktury FA(2) opublikowaną w Centralnym Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych (CRWDE) na platformie ePUAP.
  • Pełna rejestracja tzw. metadanych faktury uzupełnianych na podstawie wartości z faktury.
  • Rejestracja potwierdzeń odbioru i nadania faktury, obsługa kontrahentów.
  • Przekazywanie faktur elektronicznych pomiędzy jednostkami organizacyjnymi.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty u Naszych konsultantów.

Dane kontaktowe znajdą Państwo w zakładce Kontakt.

Wszystkie aktualności >>

Może Cię również zainteresować: