Krajowy System e-Faktur (KSeF)
Krajowy System e-Faktur (KSeF)
Krajowy System e-Faktur (KSeF) to platforma do wystawiania i otrzymywania faktur drogą elektroniczną. Za pomocą aplikacji EZD FINN, która udostęnia główny system teleinformatyczny urzędu lub jednostki organizacyjnej, możliwy będzie:
- Obieg i opis faktur elektronicznych, rejestrowanych w systemie bezpośrednio i automatycznie w centralnym rejestrze korespondencji przychodzącej.
- Wizualizacja faktur ustrukturyzowanych przyjmujących format XML zgodny ze strukturą logiczną e-Faktury FA(2) opublikowaną w Centralnym Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych (CRWDE) na platformie ePUAP.
- Pełna rejestracja tzw. metadanych faktury uzupełnianych na podstawie wartości z faktury.
- Rejestracja potwierdzeń odbioru i nadania faktury, obsługa kontrahentów.
- Przekazywanie faktur elektronicznych pomiędzy jednostkami organizacyjnymi.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty u Naszych konsultantów.
Dane kontaktowe znajdą Państwo w zakładce Kontakt.