System FINN e-Zamówienia Publiczne to oprogramowanie zapewniające kompleksową organizację i obsługę postępowań zamówień publicznych oraz bezpieczną komunikację w ich zakresie.
Kluczowe zagadnienia produktu:
-
Kompleksowa organizacja i obsługa postępowań zamówień publicznych
-
Składanie, wycofywanie i zmiana ofert oraz wniosków
-
Zaproszenia Wykonawców do postępowań z fakultatywną publikacją
-
Szyfrowanie dokumentów, ochrona terminem otwarcia ofert oraz wniosków
-
Dokumenty objęte tajemnicą przedsiębiorstwa oraz dane osobowe
-
Urzędowe poświadczenie przedłożenia oraz integralność dokumentów
-
Podpisywanie oraz weryfikacja podpisów kwalifikowanych
-
Obieg dokumentów, Archiwum elektroniczne, e-faktury
Skrócona charakterystyka:
- Zgodność z PZP, Dyrektywą EU, Ustawą o informatyzacji, Ustawą o archiwach. Dostosowanie do zmian w przepisach w ramach gwarancji.
- Szybki czas wdrożenia.
- Ilość postępowań i użytkowników nie ma wpływu na cenę.
- Wsparcie techniczne (Help Desk).
- Prosty i intuicyjny interfejs użytkownika.
- Planowanie, organizacja i pełna obsługa postępowań zamówień w trybach PZP oraz zamówień regulaminowych. Od wniosku o wszczęcie postępowania po jego zakończenie. Wsparcie funkcjonalności w zakresie części postępowań.
- Szyfrowana, prosta w obsłudze, bezpieczna, chroniona terminem składania i terminem otwarcia komunikacja w ramach postępowań między Wykonawcami, a Zamawiającym.
- Funkcjonalność udostępniania dokumentów dla Wykonawców.
- Wbudowane i zautomatyzowane mechanizmy szyfrowania oraz deszyfracji przesyłek angażujące użytkownika do niezbędnego minimum.
- Funkcjonalność analizy dziennika zdarzeń i mechanizm wykrywania zagrożeń.
- Bezpieczne otwarcie ofert i wniosków. Ochrona przesyłek i dokumentów w zakresie tajemnicy przedsiębiorstwa oraz danych osobowych.
- Przyznawanie dostępu Wykonawcom do postępowań na zaproszenie dla trybów z fakultatywną publikacją.
- Przyznawanie ról i uprawnień pracownikom Zamawiającego w zakresie możliwych czynności do wykonania. Zarządzanie dostępem pracowników Zamawiającego do postępowań oraz edycji terminów zgodnie z przepisami.
- Automatycznie generowane Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia z pieczęcią elektroniczną stanowiące dowód skutecznego dokonania komunikacji (np. złożenia oferty).
- Wbudowane mechanizmy elektronicznego podpisywania dokumentów oraz weryfikacji podpisów zgodnie z EIDAS.
- Dynamiczne generowanie powiadomień email dotyczących komunikacji oraz zmian w postępowaniach.
- Integracja z Systemem Obiegu Dokumentów FINN zapewniająca zarządzanie dokumentacją oraz funkcjonalności takie jak: Archiwum, e-faktury (Integracja z Platformą Elektronicznego Fakturowania), Raporty, Integracja z ePUAP.
- Funkcjonalności realizacji wymogów ochrony danych osobowych.
- Zapewnienie wysokiej dostępności.
- Pełna historia zdarzeń w Systemie dla Zamawiających i dane metryk dla Wykonawców. Metryka i historia zmian zgodna z wymogami oraz gwarancją dostępności BIP.