Wdrożenie wyników prac B+R samodzielnie przeprowadzonych w projekcie Inteligentny system bezpieczeństwa oparty na nowatorskim systemie znakowania dokumentów

Projekt pn. Wdrożenie wyników prac B+R samodzielnie przeprowadzonych w projekcie „Inteligentny system bezpieczeństwa oparty na nowatorskim systemie znakowania dokumentów" dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach II Osi priorytetowej: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020

Podstawowe informacje o Projekcie pn. Wdrożenie wyników prac B+R samodzielnie przeprowadzonych w projekcie „Inteligentny system bezpieczeństwa oparty na nowatorskim systemie znakowania dokumentów" (ISBI)

Projekt dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach II Osi priorytetowej: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020.Głównym celem Projektu jest wdrożenie wyników prac B+R samodzielnie przeprowadzonych w projekcie „Inteligentny system bezpieczeństwa oparty na nowatorskim systemie znakowania dokumentów”, dofinansowanym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.

Inteligentny System Bezpieczeństwa (ISB) został oparty na nowatorskim systemie znakowania dokumentów oraz nowym Modelu Procesu Udostępniania, Zarządzania i Archiwizacji Treści Cyfrowych. Skuteczność działania gwarantuje połączenie funkcji nowych rozwiązań aplikacyjnych z prototypowym sprzętowym modułem bezpieczeństwa, dedykowanym urządzeniem elektronicznym HSM o funkcjonalności niezaprzeczalnego znakowania treści. Ochrona obejmuje pracę w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) oraz moment drukowania treści na papierze.
Nowe rozwiązania rozszerzą funkcjonalność EZD (podstawowego produktu aktualnej oferty handlowej) oraz interakcyjnych e-usług, które Zamawiający od wielu lat dostarcza oraz wdraża firmom i urzędom.

Projekt realizowany będzie w okresie od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2018 r. Okres realizacji może ulec zmianie.

Harmonogram realizacji projektu obejmuje podział na następujące zadania:

  • Zadanie 1: Zakup i instalacja oprogramowania trwające od 1 lipca 2017 r. do 30 września 2017 r.
  • Zadanie 2: Implementacja nowego oprogramowania i jego integracja z posiadanymi rozwiązaniami Zamawiającego trwające od 1 października 2017 r. do 30 marca 2018 r.
  • Zadanie 3: Przedstawienie nowego produktu/usług w ofercie komercyjnej dla klientów trwające od 1 kwietnia 2018 r. do 30 czerwca 2018 r.


Zapytania ofertowe w Projekcie:

Regulamin udzielania zamówień przez LTC Sp. z o.o. na dostawy, usługi i roboty budowlane współfinansowanych ze środków zewnętrznych (publicznych)